Haal alles uit Linkedin als professional!

32 keer bekeken

Ben je ouderejaars student van mboRijnland en ben je je aan het orienteren op je eerste echte baan, of ben je al afgestudeerd en ben je op zoek naar de baan die echt bij jou past..... of ben je al een paar jaar aan het werk en wil je wat anders, vaak zullen onderstaande vragen door je hoofd gaan

• Ik wil een job vinden maar hoe?
  • Hoe vind ik een gepaste job?
  • Hoe solliciteer ik best? 
  • Ik wil een gezonde work/life balans.
  • Ik wil meer zelfvertrouwen hebben om te solliciteren.
  • Welke opleidingen volg ik best om een nieuwe richting uit te gaan?

Check onderstaande bijdragen, hier staan meerdere tips en instanties die je kan helpen bij het vinden van jouw perfecte baan.

En voel je vrij om zelf een bijdrage te posten in de community. Samen helpen we elkaar verder.

LinkedIn is niet meer weg te denken bij het zakelijk netwerken. Je vindt er vacatures en je bouwt er snel een netwerk op. LinkedIn is daarnaast jouw online cv: je laat je werkervaring en kwaliteiten zien en je gaat in gesprek met andere professionals.

In dit webinar vertelt LinkedIn-deskundige Pieter Koevoets hoe je meer uit LinkedIn haalt. Hij gaat in op vragen als:

• Hoe verbeter ik mijn vindbaarheid en zichtbaarheid?
• Hoe zoeken recruiters op LinkedIn?
• Hoe werken algoritmes op LinkedIn?

BEKIJK WEBINAR 

Ter info: Heb je nog niet eerder deelgenomen aan een webinar van UWV? Maak dan een nieuw account aan.

Je kunt het webinar volgen op je computer, laptop, tablet of je mobiele telefoon. Bekijk ook het overzicht voor de aankomende webinars.

Heb je nog vragen? Stuur dan een e-mail naar: webinar@uwv.nl

Afbeeldingen

Contact

Bezoekadres:
Bètaplein 18
2321 KS Leiden

Postadres:
Postbus 1317
2302 BH Leiden

community@mborijnland.nl

Volg mboRijnland via

Cookie-instellingen
Cookie-instellingen sluiten

Cookie-instellingen

Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.

Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.

Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.

Deze cookies zijn van aanbieders van externe content op deze website. Denk aan film, marketing- en/of tracking cookies.