Begin
25-04-2024 om 15:00
Einde
25-04-2024 om 17:00
Sluiten
Repeterende afspraak!
Wil je de gekozen optie voor alle repeterende afspraken doorvoeren of alleen voor deze afspraak?
In deze workshop leer je hoe je creativiteit en humor in kan zetten om op een slimme manier om te gaan met lastige gedachten. Het is een praktische en speelse workshop, waarin je zelf actief aan de slag gaat. Handen uit de mouwen. Met experimenten, rake vragen, humor en een portie lef. Nieuwsgierig?
‘Ik kan het niet. Ik ben waardeloos. Mijn idee is niet goed genoeg. Had ik maar een andere opleiding of baan gekozen. ‘Iemand anders zou dit veel beter aanpakken.’ Heb jij ook wel eens dit soort gedachten? Gefeliciteerd, dat betekent dat je menselijk bent! Gemiddeld denken we zo’n 50.000 gedachten. Per dag! (Zo veel? Ja, zo veel!).
Als jouw hoofd lijkt op dat van mij, heb je ongetwijfeld gemerkt dat lang niet iedere gedachte even nuttig, vriendelijk en behulpzaam is. Toch hebben ze vaak een grote impact op ons doen en laten. Of het nu jouw originele idee is dat vroegtijdig in de prullenbak verdwijnt, je met je aandacht niet volledig bij het gesprek met je vriend bent omdat die awkward opmerking door je hoofd blijft malen, of dat je besluit niet naar dat netwerkevenement te gaan omdat je bang bent dat je daar vooral je beste muurbloem-skills gaat oefenen. Zonde!
Praktische info
Datum: 25 april
Plaats: PLNT, Langegracht 70 in Leiden
Tijd: 15:00 – 17:00
Kosten: gratis
Schrijf je vóór 25 april in.
Aanmelden
Over de spreker
Yvonne Achterkamp (Bamboqi coaching) is Professionele vragensteller & beweging brenger.
Zij helpt piekeraars, twijfelaars, perfectionisten, doemdenkers en andere creatieve denkers om op een slimme manier om te gaan met lastige gedachten en gevoelens.